سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش مرغوب ترین ایزوگام چتر دلیجان و خدمات نصب

نظر

فروش مرغوب ترین ایزوگام چتر دلیجان و خدمات نصب : توجه به این نکته الزامی است که در زمستان نباید سقف را که دارای پوشش ایزوگام است، در هنگام بارش برف پارو کرد و تنها در صورتی که حجم برف بسیار زیاد است تنها لایه رویی برف را پارو کنید. و مراقب باشید که این پارو کردن به پوشش برخورد نکند و باعث شکسته شدن ایزوگام گیتی گستر دلیجان نشود. همچنین در فصل گرما نیز نباید با کفش های میخ دار و یا دارای برآمدگی در کف روی این عایق ها راه رفت و باید از راه رفتن روی ایزوگام خود داری کنید؛ چون در گرما ایزوگام نرم می شود و حالت خمیری به خود می گیرد؛ و فشار وزن ما بر سطح آن می تواند باعث شکسته شدن لایه محافظ قطعی و یا آلمینیومی و یا باعث له شدن و ایجاد فرورفتگی در سطح عایق رطوبتی گردد.

فروش مرغوب ترین ایزوگام چتر دلیجان و خدمات نصب

ایزوگام دلیجان در امر تولید عایق ‌های رطوبتی دارای یک برند (مارک) است و به دلیل داشتن همه زیر ساخت‌ها و ویژگی ‌های لازم، نشان جغرافیایی این محصول را کسب کرده است اما بسیاری از شرکت‌ ها هم با سوء استفاده از برند ایزوگام دلیجان از مردم کلاهبرداری می‌کنند که این می طلبد مردم در خرید ایزوگام از یک شرکت معتبر نهایت دقت را داشته باشند. با توجه به اینکه وقتی برای خرید ایزوگام تصمیم می‌گیرید با تعداد بسیار زیادی از آگهی‌ها و نام‌های مشابه ایزوگام مواجه می‌شوید که متأسفانه تعداد بسیاری از آن‌ها غیراستاندارد و تقلبی می ‌باشند و اگر آگاهی خوبی نسبت به ایزوگام و برندهای مرغوب و درجه ‌یک نداشته باشید در دام آن‌ها گرفتار شده و اقدام به خرید ایزوگام غیر استاندارد و تقلبی می‌کنید. از این رو ما به شما عزیزان ایزوگام چتر دلیجان را پیشنهاد و معرفی می کنیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام چتر دلیجان ایزوگام چتر دلیجان, نصب عایق ایزوگام در ساختمان

مواد به‌ کار رفته در ایزوگام پودری و فویل دار :

ایزوگام پودری تشکیل‌شده از یک ‌لایه پلی‌استر سوزنی و لایه تیشو نخ دار اشباع‌ شده با قیر و اصلاح‌ کننده‌های A.P.P که از طرف خارج با پودر معدنی و از طرف داخل با نایلکس پوشانده شده است که مناسب برای ایزوله کردن بام، کف آشپزخانه، حمام، پی ساختمان، دیواره استخر، مخازن و ... می‌باشند. ایزوگام فویل دار تشکیل ‌شده از یک ‌لایه پلی‌استر سوزنی و یک‌ لایه تیشو نخ دار اشباع‌ شده با قیر و اصلاح ‌کننده‌های A.P.P که از سمت خارج با روکش آلومینیوم و از سمت داخل با نایلکس پوشانده شده است و لایه آلومینیوم موجب انعکاس بیشتر از 85% گرما و محافظت لایه اصلی ایزوگام از U.V (اشعه ماوراءبنفش) است این لایه بسیار مطلوب جهت استفاده در بام است.